FANDOM

Fabrykator

Fabrykator jest umieszczalnym przedmiotem, który może być użyty do wytwarzania jedzenia, wyposażenia, narzędzi i maszyn z zasobów, a także w celu udoskonalania materiałów macierzystych i wytwarzanych materiałów.

Fabrykator może być skonstruowany używając Konstruktor baz konstruktora baz i umieszczony wewnątrz Cyklop Cyklopa lub Bazy podwodnej. W dodatku, jeden jest zlokalizowany w startowej pozycji gracza, Kapsule Ratunkowej. Fabrykator nie może zostać przebudowany w kapsule ratunkowej po dekonstrukcji używając konstruktora baz.

Menu fabrykatora ma także funkcję samo-zamykania po wykonaniu przedmiotu (aby zapobiec przytrzymaj "shift") i pozwala graczowi na otworzenie ponownie menu przy produkcji.

Fabrykator będzie zużywać Energia energię z czegokolwiek gdzie jest zbudowany. Jeśli poziom energii spadnie do 0% Fabrykator nie może być użyty. Fabrykator nie wymaga energii do produkcji w Trybie Swobodnym.

Jest mini-Fabrykator wbudowany w Konsoli Ulepszeń Seamotha, który tworzy tylko Ulepszenia Seamotha.

RecepturaEdytuj

Receptura na: Fabrykator Fabrykator
Konstruktor baz Tytan
1
Próbka korala stołowego
1
Złoto
1

Sekcje FabrykatoraEdytuj

Fabrykator ma pięć głównych kategorii:

Wpis bazy danychEdytuj

Technologia wytwarzania to zdolność do przestawiania materii na poziomie atomowym. Był on katalizatorem wielkiej ekspansji i do dziś pozostaje podstawą współczesnego świata.

Fabrykatory występują w różnych kształtach i rozmiarach. Najpopularniejsze z nich są na tyle małe, że można je zamontować na ścianie, a wykorzystywane są do wszystkiego: od codziennego wyposażenia po przygotowywanie obiadu. Zwyczajowo, w każdym gospodarstwie domowym istnieje dziś zapas podstawowych materiałów, tak na wszelki wypadek.

Galeria Edytuj