Subnautica Wiki
Advertisement

Kursywa

Jeziora Lawy to jaskiniowy Biom w Subnautice. znajdujący się 1300+ metrów pod poziomem morza jest to najniższy biom w Kraterze.Jeziora Lawy posiadają również najwyższą średnią temperaturę ze wszystkich biomów: około 75°C.

Spoiler: Poniższa sekcja zawiera informacje o materiale związanym z fabułą.

Na Jeziorach Lawy znajduje się, Podstawowa Instalacja Oraniczająca . Ta struktura posiada ogromny wkład w świat Subnautici i historię.

Do Jezior Lawy dostaniemy się tylko przez Nieaktywną strefę lawy co oznacza , że Kombinezon Prawn z Modułem głębokościowym kombinezonu Prawn MK2 i Cyklop z Modułem głębokościowym Cyklopa MK3 mogą tam przebywać. Biom ten jest również podzielony na dwie części : Jeziora Lawy i Wodospady Lawy.

Opis[]

Jeziora Lawy są o wiele mniejsze niż Nieaktywna strefa lawy, lecz mają więcej aktywności wulkanicznej. Jeziora Lawy to komnata na , której dnie znajdziemy jeziora magmy i jej okazyjne wodospady. Jeziora Lawy są jednymi z paru formacji występujących w tym biomie, takich jak kolumny ze skały wulkanicznej czy spływy lawy.

Wodospady Lawy można znaleźć kierując się do Nieaktywnej Strefy Lawy przez wielką komnatę. Wielkie dziury znajdujące się koło Lawowego Zamku to wejścia do biomu Jezior Lawy. Wielka komnata łączy pierwsze wejście do jezior lawy z drugim wejściem, które może być znalezione lub użyte w chwilach kryzysowych . Znajduje się ono na biomie w Nieaktywnej Strefie Lawy zwanym jako Lawowy dół.

Typowo Lewiatański smok morski może być znaleziony w biomie Jezior Lawy. Równolegle dokońca biomu, można znaleźć pięć przyczepionych do skały wulkanicznej za pomocą kabli Sonicznych detektorów . Ich zadaniem jest odstraszanie faunay od niedalekiej bazy obcych: Podstawowej Instalacji Ograniczającej.

  • Crimson Ray
  • Lawowa Larwa
  • Lawowa Jaszczurka
  • Magmarang
  • Czerwony łypacz
  • Lewiatański Smok Morski
  • Warper

  • Galeria[]

    Trivia[]

    • Jeziora Lawy na początku były nazwane Aktywną strefą lawy.
    • Jeziora Lawy to jeden z dwóch biomów bez Flory, drugim jest Krawędź krateru.
    • Jeziora Lawy to największy Mini-Biom w grze.
    Advertisement