Subnautica Wiki
Advertisement

Nóż survivalowy to podstawowe narzędzie tworzone przy użyciu Fabrykator.png Fabrykatora.

Zastosowanie[]

Głównym zastosowaniem noża survivalowego jest pozyskiwanie próbek określonej flory i koralowców. Może być też użyty jako broń, ale jego obrażenia i zasięg są ograniczone, a poza tym zabijanie fauny nie ma sensu.

Korzystając ze Stanowisko modyfikacyjne.png stanowiska modyfikacyjnego, gracz może ulepszyć nóż surwiwalowy do Nóż żarowy.png noża żarowego.

Gdy 28px Kleszczawka zaatakuje gracza. gracz może użyć noża survivalowego do obrony.

Wytwarzanie[]

Receptura na: Nóż survivalowy.png Nóż survivalowy
Fabrykator.png Tytan.png
1
Guma silikonowa.png
1

Ciekawostki[]

  • Obraxis Prime to nawiązanie do jednego z twórców Subnautici, Scotta MacDonalda, który używał pseudonimu Obraxis.
  • Logo na nożu surwiwalowym wskazuje, że został on wykonany przez "Alterra Arms Incorporated". Alterra to korporacja znana również z gry Natural Selection 2, która została opracowana przez Unknown Worlds Entertainment, twórców Subnautici.
  • Jedna modyfikacja, przeznaczona dla noża survivalowego, miała obejmować dodanie do noża obrażeń od trucizny, lecz jest to mało prawdopodobne.
  • Początkowo było też drugie ulepszenie noża, zwane ostrzem hartowanym, ale zostało usunięte razem z funkcją trwałości narzędzi.
  • Nóż survivalowy pierwotnie miał trwałość, ale została ona usunięta, ponieważ uznano tę opcję za bezużyteczną.
Advertisement