FANDOM

Spoiler Czytasz na własne ryzyko

Ten artykuł zawiera nieoznakowane spoilery, gracze nowi do świata gry będą raczej chcieli omijać lub być ostrożnym w stosunku do tego artykułu.

Pojazdy to maszyny pomagające graczowi przemieszczać się po świecie i go zwiedzać. Zbudowanie pojazdu jest możliwe po zeskanowaniu odpowiednich fragmentów i zdobyciu planów. Pojazdy dzielą się na dwie kategorie: urządzenia rozmieszczalne i łodzie podwodne.

Jedyny pojazd rozmieszczalny, Seaglide Seaglide, jest tworzony w Fabrykator Fabrykatorze i może być noszony przez gracza w ekwipunku jako transport na zawołanie, w dowolnym miejscu na świecie.

Łodzie podwodne tworzone są przez użycie Przenośna konsola pojazdów przenośnej konsoli pojazdów i mogą być pilotowane w określonych środowiskach oraz mogą zanurzać się do głębokości.

Dostępne pojazdyEdytuj

Pojazd Opis Prędkość maksymalna (m/s) Funkcje / Ulepszenia
Seaglide Converts torque into thrust underwater via propeller.

Jazda w przód: 9.5

Zawracanie: 7.8

  • Mapa otoczenia
  • Latarka
Seamoth One-person sea-and-space vehicle.

Jazda w przód: 12.7

Backward: 5

Lateral: 11.5

Vertical: 11

Prawn Suit Epic mech suit designed for navigating challenging environments on foot.

Jazda w przód: 6

Backward: 2.5

Lateral: 4

Vertical (standard, upgraded): 6; 12

Cyklop Vast industrial-use submarine.

Ahead Slow: 5.4

Ahead Standard: 8.2

Ahead Flank: 10.5

Wsteczny: 4.8

Vertical: 3.1

Plik:Neptune Rocket Transparent.png
Neptune Escape Rocket
Single-seat planetary escape vehicle with life support, adaptive power supply, orbital shield and onboard time capsule. Three-stage launch separation.
* A save file in which the Seamoth, Cyclops, Prawn Suit and Neptune Escape Rocket have been acquired is displayed with the respective vehicles' icons.

CiekawostkiEdytuj

  • The original vehicle plans for Subnautica saw the player have access to two small subs, two medium-sized subs, and one or two large subs. Concept art can be found for these other submarines. Ultimately, the Cyclops, prioritized for its "civilian" look, took up so much time that more subs that didn't truly add new gameplay were considered a bad investment of resources and were scrapped.[1]

ReferencesEdytuj

  1. Cory Strader talks about the submarines on the UWE forums