FANDOM

Spoiler Czytasz na własne ryzyko

Ten artykuł zawiera nieoznakowane spoilery, gracze nowi do świata gry będą raczej chcieli omijać lub być ostrożnym w stosunku do tego artykułu.

Gracz, znany też jako Szef działu obsługi systemów nieistotnych; Ryley Robinson jest protagonistą gry Subnautica. Jest jednym z ocalonych, a następnie jedynym ocalonym, który przeżył katastrofę Aurory uciekając w Kapsule ratunkowej numer 5

Ryley nie będzie protagonistą w Rozszerzeniu Subnautici, gdzie jego miejsce zajmie Robin Goodall (Below Zero).

WyglądEdytuj

Jest młodym mężczyzną o jasno-brązowym kolorze skóry, ciemnobrązowych oczach, i ciemnych włosach stylizowanych na irokeza z turkusowymi pasemkami. Ma pociągłą, młodą twarz o wyraźnych rysach. Używając skali w grze, Ryley wydaje się mieć około 168cm wzrostu.

Ryley jest bardzo wytrzymały, ponieważ jest w stanie pływać na bardzo dużych dystansach i wstrzymywać oddech przez dłuższy czas. Być może był on w TSF i odbył szkolenie wojskowe ze względu na swoje możliwości fizyczne.

ZachowanieEdytuj

Ryley zazwyczaj nie mówi, ale słychać, jak łapie powietrze, jeśli przebywa zbyt długo pod wodą, kiedy skacze lub wydaje okrzyki bólu, jeśli zostanie zaatakowany. Usłyszano stękanie, gdy uciekł z Aurory w Kapsule ratunkowej numer 5 i kaszel, gdy gasił ogień.

Przed katastrofąEdytuj

Prawie nic nie wiadomo o życiu Ryley'a przed katastrofą Aurory, jednakże jako Szef działu obsługi systemów nieistotnych był członkiem Korporacji Alterra, i był na pokładzie Aurory przed katastrofą.

Po katastrofieEdytuj

Widzimy Ryley'a podczas wejścia na pokład i wystrzelenia kapsuły Lifepod 5 w trakcie spadania Aurory. Po okresie utraty przytomności, spowodowanym przez uderzenie luźnym panelem, Ryley tłumi pożar we wnętrzu kapsuły ratunkowej przy użyciu Gaśnica gaśnicy. Następnie aktywizuje swój PDA, i w tym momencie użytkownik przejmuje nad nim kontrolę. Po wyjściu z kapsuły, Ryley w nieznanych okolicznościach zaraża się bakterią Kharaa.

UcieczkaEdytuj

Po wyleczeniu infekcji Kharaa, otrzymaniu schematów i późniejszym zbudowaniu rakiety od Alterra oraz zamknięciu platformy strażniczej kwarantanny, Ryley'owi wreszcie udaje się uciec z planety. Po powrocie do Alterra jest on poinformowany o tym, że nie może on wylądować dopóki nie spłaci on swojego długu w wysokości 1 biliarda kredytów. Naliczone to zostało, wg prawa Alterra, przez to, że wszystkie materiały, które mężczyzna zużył by przetrwać i uciec były własnością Alterra.

Wpis bazy danychEdytuj

Przeprowadzanie skanu osobistego zakończone. Oznaki życia w normie. Kontynuacja monitorowania.

Przeprowadzanie skanu osobistego zakończone. Oznaki życia w normie. Wykrywanie śladowych ilości obcych bakterii. Kontynuacja monitorowania.

Przeprowadzanie skanu osobistego zakończone. Liczba obcych bakterii osiągnęła statystycznie istotny poziom. Nie wykryto żadnych szkodliwych efektów. Zwracaj uwagę na na objawy.

Przeprowadzanie skanu osobistego zakończone. Infekcja bakteryjna rozprzestrzeniła się na skórę i system płucny. Raport medyczny zapisany w banku danych. Konieczne jest znalezienie sposobu na zneutralizowanie infekcji.

Przeprowadzanie skanu osobistego zakończone. Oznaki życia w normie. Nie pozostały jakiekolwiek objawy infekcji bakteryjnej.

Galeria Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Podczas rozmowy ze Scottem "Obraxis" MacDonaldem oznajmił on, że Ryley "naprawde lubi żel".
  • Scott "Obraxis" MacDonald żartobliwie nazwał Ryley'a dozorcą.

Szablon:Navbox Postaci