Subnautica Wiki
Advertisement

Sektor Zero to jeden z 2 głównych ekosystemów na 4546b. Leży w strefie podbiegunowej. W tym miejscu dzieje się akcja Subnauticy:Below Zero.

Sektor Zero można zobaczyć w końcowej scenie Subnauticy, gdy rakieta ucieczkowa Neptun krąży wokół planety

mapa Sektora Zero

BIOMY[]

biomy lądowe[]

Arktyczne iglice

to bardzo duży biom znajdujący się na lądzie. Biom jest pokryty licznymi lodowymi iglicami

Spośród fauny można wyróżnić śnieżne stalkery i lewiatańskie lodowe robaki. Występuje tu tylko jedna roślina czyli

roślina ciepło owocowa.

zamarznięta rzeka

mały biom. Jak nazwa wskazuje jest to zamarznięta rzeka. Można dostrzec rośliny przebijające się przez lód.

zagłębie lodowców

to duży naziemny biom. Postał prawdopodobnie przez ruch wielkiego lodowca tysiące lat temu. W tym biomie jest kilka jaskiń w tym jaskinia z zamrożonym lewiatanem. Fauna charakterystyczna dla tego biomu to śnieżne stalkery, Penglingi i nieboraje Spośród flory można wyróżnić śnieżną roślinę i rośliny spotykane w zamarzniętej rzece.

hoverzone

to niedokończony biom. Można tam znaleźć jaskinie i lodowy kanion. Na chwilę obecną nie występuje tam fauna.

rocket island

mała wyspa na której znajduje się wyrzutnia rakiet Exchanger. Znajduje się tu parę gorących źródeł.

Fauna to:pengliny i nieboraje. A flora to: lilie termalne,niebiesko futerkowa roślina i roślina miodowa.

biomy wodne[]

Arktyka

ten biom znajduje się we wshodniej części Sektora Zero. Na wodzie unoszą się liczne góry lodowe. Na których czasem występują surowce. Maksymalna głębokość wynosi 500 m Pod powierzchnia pływa dużo świecących wielorybów żywiących się wielkimi ławicami ryb. Pływa tutaj także jeden młody lewiatan cesarski. Bliżej dna zyja takie zwierzęta jak: Rockpuncher,Arktyczny łypacz i neonówka. Na górach lodowych można spotkać śnieżne stalkery. Spośród flory można wyróżnić: Rośline lodowo owocową, roślinę niebieskofuterkową . Można tez spotkać jeden gatunek rośliny występujacej w zamrożonej rzece.

Advertisement