Вікі Subnautica
Advertisement
Subnautica-logo.png Subnautica

Інформація, що описана на даній сторінці, відноситься до першої частини гри.

Кратер — це місцевість, в якій відбувається основний сюжет Subnautica. Кратер і сектор «Нуль» — це два основні центри екосистем, відомі на планеті 4546B.

Будова планети[]

Місцевість є кратером величезного, давно сплячого підводного вулкана висотою приблизно три кілометри і діаметром від 3,3 до 4,3 кілометра. Після того, як вулкан став недіючим, кратер був заповнений відкладеннями, і колись мінливий вулкан став центром різноманітної екосистеми.

Місцевість, швидше за все, гайот — тип підводного вулканічного утворення, яке колись виступало над поверхнею, а тепер перетворилося на стільницю під поверхнею океану.

Місцевість навколо вулкана відома як мертва смуга або край кратера. Це величезний простір безликої води, населений лише планктоном та його планктоноїдними хижаками класу велетів. Невідомо, наскільки велика ця ділянка океану.

Усередині кратера є кілька біомів. Кожен по-своєму різноманітний. Біоми варіюються від підводних островів до водоростевих лісів, кожен з яких підтримує своїх унікальних тварин і рослин.

Галерея[]

Різне[]

  • Хоча в записі із збірки знань про край кратера зазначено, що розмір кратера становить 2 км x 2 км, фактичний розмір у грі приблизно вдвічі більший.
  • До Big Little Update край кратера мав більш реалістичний рельєф на глибині близько 3000 метрів, що його оточував, надаючи вигляд, що схожий на абісальні рівнини реального світу. Тут було знайдено дно кратера, що представляло собою відносно рівну територію, яка займала площу 4 км х 4 км. На глибині 3040 метрів світ повністю відключається і вся місцевість зникає. Чому цю місцевість прибрали, невідомо.
Advertisement