Вікі Subnautica
Advertisement
Subnautica-logo.png
Subnautica / Subnautica: Below Zero

Представлена на даній сторінці інформація стосується обох частин гри.

SNBZlogo.png

Вигляд планети 4546B з космосу

Планета 4546B — це океанічна планета 3-ї категорії, на якій відбувається історія Subnautica і Subnautica: Below Zero.

Планета була створена архітекторами як дослідницький центр для вивчення бактерії під назвою «Хараа».

«Хараа» — це надзвичайно заразна позаземна бактерія, виявлена попередниками під час дослідження іншого світу та створення дослідницьких центрів на планетах для пошуку ліків. 4546B є одним із таких центрів.

Огляд[]

Планета 4546B розташована у зовнішніх краях Рукава Аріадни, обертається навколо зірки 4546. «B» означає, що 4546B була першою планетою, відкритою навколо зірки 4546 (або 4546A). У системі є щонайменше десять інших небесних тіл, кожне з яких більше земного Місяця. Сама планета 4546B є водною планетою, меншою за Землю, з киснево-азотною атмосферою, яка придатна для дихання. У неї також є два місяці, один з яких знаходиться дуже близько до планети, що спричиняє часті сонячні затемнення.

На планеті є три відомі основні екосистеми: кратер, сектор «Нуль» і край кратера, останнє охоплює більшу частину планети.

Ця планета майже повністю вкрита водою, за винятком декількох островів, а також включає в себе безліч підводних біомів. «Аврора» знаходиться в декількох метрах від поверхні на відносно мілководді.

Кратер має повну екосистему рослин та тварин. Однак це лише дуже невелика ділянка планети, розташована в сплячому вулканічному кратері, діаметром приблизно 2 км. Арктика підтримує майже зовсім іншу екосистему, в якій проживає більше істот і рослин, пристосованих до більш низьких температур. Решта океану відома як край кратера, він надзвичайно глибокий і майже позбавлений життя, підтримуючи лише мікроскопічні форми життя та істоти класу велетів. Невідомо, чи існують подібні області життя в інших місцях, крім кратера та сектора «Нуль».

Відомості архітекторів та ОЕП відзначають високу теплову активність ядра планети. Про це свідчать лавова смуга та лавові озера відповідно. Архітектори скористалися цим, встановивши теплову електростанцію у фортечному приміщенні, що дозволило генератору використовувати природну теплову енергію планети.

Цикл дня і ночі на планеті 4546B триває близько 20 хвилин реального часу.

Історія[]

Приблизно за 1000 років до подій Subnautica, архітектори прибули на планету 4546B, створивши планету як дослідницький центр для пошуку ліків від бактерії «Хараа».

Після повернення Райлі Робінсона в Альтерру, вищезгадана компанія встановлює низку баз і станцій по всьому сектору «Нуль» і, ймовірно, по всій планеті, щоб використовувати її природні ресурси та проводити дослідження таємниць, які зберігає планета.

Збірка знань[]

Дослідження довкілля 4546B

 - Океанічна планета 3-ї категорії.
 - Киснево-азотна атмосфера.
 - Багате біологічне різноманіття.

Застереження:
 - на планеті можуть жити хижаки-велети;
 - вода має високий рівень зараження чужорідною бактерією;
 - планета поза простором Федерації, порятунок малоймовірний.

Не рекомендовано досліджувати довкілля без захисних костюмів
і підтримувального устаткування.

Отримання: Полагодити «Рятівник» 5

Галерея[]

Різне[]

  • Планета 4546B, швидше за все, розташована в зоні, придатній для життя, частині планетарної системи, де може процвітати життя.
    • Однак, враховуючи розмір материнської зірки планети, 4546, яку можна побачити на екрані завантаження, планета 4546B не може перебувати в зоні, придатній для життя. Однак зірка в грі здається ближче, ніж на екрані завантаження. Швидше за все, це недогляд розробників або суто художнє уявлення.
    • Інше ймовірне пояснення полягає в тому, що зірка 4546 насправді знаходиться поза полем зору глядача, за межами зображення.
  • Планета 4546B може бути заснована на реальній планеті Gliese 1214B, оскільки обидві схожі за зовнішнім виглядом і обидві є «водними світами».
Advertisement